Translate

Tunnisteet

maanantai 31. heinäkuuta 2017

ANTAA KAIKKIEN KUKKIEN KUKKIA

           Hyvää elokuuta ystävät.  Minun kukkani ovat päättäneet kukkia eri paikoissa, mihin minä ne olen istuttanut. Välillä se on minulle OK, mutta ei aina. 
Minne katoavat kaikki tummanpunaiset ja keltaiset daaliat?  Otan syksyllä ne talteen ja seuraavana kesänä minulla on taas vaan  näitä pinkkejä.
Myskimalvassa pinkki on ihan ok


Krassit sentään pysyvät vanhassa hevosen juottoaltaassa


Ja kuusama on siinä, mihin se on laitettu
Samoin anemone



Liljat puolestaan nousevat, mistä tykkäävät
Välillä hermostun tonttimme moniin sähköpylväisiin, joskus käytän niitä hajuherneen tukena
         Kun katselen kukkapenkkejäni kriittisimmällä tuulella ollessani, totean niiden näyttävän mammani mauttomilta asuilta. Mamma rakasti kirkkaita värejä. Hän yhdisteli surutta kukka-, raita ja ruutukuoseja. Eikä hän piitannut riitelivätkö värit keskenään.  Mies kyllä väittää, ettei meidän kukkapenkistä kuulu värien riitelyä. Pitäisikö uskoa häntä?
Lähetä kommentti