Translate

Tunnisteet

perjantai 16. joulukuuta 2016

JUMISSA


   Hyvät ystävät,

  Kirjoitan teille, koska en saa muuten teihin yhteyttä. Olemme aiemmin viestittäneet Facebookin tai Messengerin välityksellä. En pääse käyttämään niitä. Kun yritän kirjautua ulos, ne ilmoittavat toisen laitteen käyttävän profiiliani. Kun yritän kirjautua sisään, vaikkapa puhelimella, sama juttu. Olen onnistunut aikaisemmin jakamaan tänne kirjoittamiani juttuja Facebookissa, painamalla tuota alhaalla olevaa pikku-f-kirjainta. Koetan onnistunko nyt. Jos näette tämän tiedätte, etten ole - teknisistä syistä - voinut vastata viesteihin, joita olette mahdollisesti minulle lähettäneet. Luulen jonkun kaapanneen profiilini. En tiedä onko se edes mahdollista. Kaikkihan voi johtua vain omasta osaamattomuudesta. Mutta outoa on se, että sain koko ajan uusia kavereita ilman, että minun tarvitsi itse heitä hyväksyä. Ehkä olen vainoharhainen? Toisaalta taas tuntuu, ettei mielikuvitukseni edes yllä nettitodellisuuden ja sen tarjoamien mahdollisuuksien tasalle. Sähköpostini kai3ki@gmail.com ainakin toimii. Minulle voi  kirjoittaa sen kautta.

HYVÄÄ VIIKONLOPPUA KAIKILLE! 💗
Lähetä kommentti