Translate

Tunnisteet

lauantai 15. lokakuuta 2016

POLTTAVA KAIPUU


   Yhä useammin ajattelen, että minun on vielä päästävä käymään KAIKISSA niissä paikoissa, jossa olen lapsena asunut. Paikkoja on monta kymmentä. Suomen paikat olen jo kiertänyt, mutta ajan ja rahan puutteen vuoksi Australiassa en ole päässyt käymään. Sielläkin on monta entistä kotipaikkaa.
  
 Eräänä päivänä tänä kesänä löysin netistä Princess Royal Station:n kotisivut. Päärakennus oli tuttu, mutta omistaja outo. Ei hätää. Heillähän on kotisivujen lisäksi Facebook-sivut. Ei kun viesti sinne. Ja tietenkin myös omalle Facebook-seinälle.

Sain Princess Royal Station:n väeltä alla olevan viestin:


Yksi harvoista kuvista, joita minulla on tuolta ajalta. Pahoin kärsinyt otos kyseisen mökin terassilta
Toinen päärakennuksen terassilta. Olen vanhempi tytöistä


Vielä kerran piti hehkuttaa viimeisintä käännettä Facebookissa. Nyt ei mene päivääkään, etten ajattele Australiaan matkustamista. Siitä on tullut lähes pakkomielle, jonka joskus vielä toteutan, jos Luoja suo.













Lähetä kommentti